URTEKRAM, Deodorant roll on Bez parfemace, 50ml, BIO
EAN | 5701058011554 |
---|---|
Značka | Urtekram |
URTEKRAM, Deodorant roll on Bez parfemace, 50ml, BIO
EAN | 5701058011554 |
---|---|
Značka | Urtekram |
URTEKRAM, Deodorant roll-on Bez parfemace, BIO
Kuličkový deodorant bez přidané parfemace spolehlivě eliminuje vznik tělesného zápachu a současně pečuje i o tu nejcitlivější pokožku díky obsahu rostlinného glycerinu. Kamenec přirozenou cestou brání nadměrnému pocení, aniž by docházelo k ucpávání pleťových pórů či dokonce podráždění pokožky. Deo roll-on je natolik účinný díky obsahu kamence. Ten má skvělé antibakteriální účinky, působí adstringentně, lehce stahuje pleťové póry, a brání tak nadměrnému pocení. Deodorant zároveň pečuje o jemnou pokožku namáhanou holením, zklidňuje ji a brání začervenání i nepříjemnému svědění. Deodorant působí přirozenou cestou, zbytečně neucpává pleťové póry ani nezpůsobuje podráždění citlivé pokožky podpaží.
Pouze ničí bakterie vyskytující se v podpaží a způsobující nepříjemný zápach. Pot sám o sobě totiž není cítit, stává se tak až v okamžiku, kdy se dostane do styku s bakteriemi na povrchu pokožky. Plně tak postačí využít přírodních účinků kamence obsaženého v kuličkovém deodorantu.
PoužitíAplikujte na čistou a důkladně usušenou pokožku podpaží. V dostatečném množství naneste pomocí kuličkového aplikátoru a nechejte vstřebat. Opakovaně používejte kdykoliv během dne dle potřeby, abyste zabránili vzniku skvrn na oblečení a zápachu z potu.
Složení(* = složka z ekologického zemědělství, ** = vyrobeno s použitím ekologických složek): Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Extract*, Glycerin**, Potassium Alum, Propanediol, Xanthan Gum, Sodium Gluconate. 27 % organických složek z celkového množství. 82 % organických látek z celkového množství po odečtení vody a minerálů. 100 % přírodního původu z celkového množství. COSMOS ORGANIC certifikováno společností Ecocert Greenlife podle normy COSMOS.
O značce UrtekramVšechno začalo v roce 1972, v dánské Kodani, kdy masová výroba byla ještě populární, ale ekologové už začali vystrkovat růžky. Lisbeth a Ronnie založili malý bylinkový obchod, eko, bio, přírodní. Postupem času se věhlas o jejich organickém přístupu začal šířit i mimo skupinky eko-nadšenců a vznikla značka URTEKRAM. Firma rostla, zlepšovala se, vyvíjela nové postupy a produkty. V současnosti vyvíjejí 80 - 100 nových produktů ročně a stále v sobě mají vášeň a plní závazek, který si dali v roce 1972 - vytvářet produkty s maximálním ohledem na přírodu a udržitelným způsobem.